W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamówienia na naprawa instalacji systemu przeciwpożarowego wraz z wymianą części niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania systemu ostrzegania przeciwpożarowego

XML

Treść

Szczegóły zamówienia Naprawa instalacji systemu przeciwpożarowego wraz z wymianą części niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania systemu ostrzegania przeciwpożarowego
zamówienie na Naprawa instalacji systemu przeciwpożarowego wraz z wymianą części niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania systemu ostrzegania przeciwpożarowego
Status zamówienia rozstrzygnięte
nr sprawy 01/2018
zamawiający Muzeum Ziemi Kociewskiej w Starogardzie Gdańskim
tryb zamówienia Zapytanie ofertowe Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna: art. 4 pkt 8 ustawy.
wartość szacunkowa 4.000,00 zł netto ( poniżej 30.000,00 euro)
termin składania ofert
Muzeum Ziemi Kociewskiej informuje, że w ramach postępowania (zapytania ofertowego) nr 01/2018 wygrała oferta firmy Saymon S.C Jarosław Wysiecki, Tomasz Perszewski. z siedzibą: 80-433 Gdański, ul. Zawiszy Czarnego 6, NIP 584-10-19-845, REGON 190874651
Szanowni Państwo, 

poniżej przedstawiamy treść zapytania ofertowego  wraz z załącznikiem (do pobrania) dot. Naprawy instalacji systemu przeciwpożarowego wraz z wymianą części niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania systemu (alarmowego) ostrzegania przeciwpożarowego.
 pliki do pobrania:
 
 
Poniżej przedstawiamy zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Załączniki