W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Załatwianie spraw

XML

Treść

 Załatwianie spraw w Muzeum Ziemi Kociewskiej

Wystawy dla zwiedzających czynne są od poniedziałku do soboty. Aktualne godziny funkcjonowania muzeum podane są w zakładce dane ogólne oraz pod numerem telefonu (58) 562-46-75.

Pracownicy administracji i działów merytorycznych pracują codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

 

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

Wszelkie pisma należy składać osobiście w sekretariacie muzeum w godzinach pracy administracji  lub wysłać pod adres:

 

Muzeum Ziemi Kociewskiej

ul. Boczna 2

83-200 Starogard Gdański

e-mail: muzeum-starogard@wp.pl

 

Wnioski i skargi  przyjmowane są przez dyrektora codziennie od 8.00 do 16.00 oraz  po uprzednim umówieniu się telefonicznym, e-mailowym  lub faxem.